حوزه های فعالیت

شرکت ارگ سیستم آپادانا

شرکت ارگ سیستم در سه حوزه فعالیت دارد.

ارائه و فروش دستگاه های چاپ و دیجیتال (سالونت، اکوسالونت، پرینتر های یووی، سابلیمیشن، کلندر و چاپ پارچه).

لمینیتور های طولی و سرد و گرم، دستی و برقی ، کاترهای دیسکی برقی و ودستی ، کاترپلاتر در عرض های مختلف ( پرینتر های سه بعدی ، تاکن های برقی و دستی، کاترهای اهرمی ، دستگاه دوخت بنر، تمامی دستگاه های سابلیمیشن (دستگاه 3D، هشت کاره ، دو کاره ، دو کاره لیوان ، پرینتر های A3 و A4) تمامی مواد مصرفی ( رول های لمینت سرد و گرم ، مات و براق ، در طرح های مختلف ، وینیل ، استیکر ، شبرنگ و ... ) اقلام سابلیمیشن ( تیشرت ، بشقاب ، لیوان درسایز های مختلف و مدل های مختلف ، پد موس ، پاژل ، جوهر و کاغذ سابلیمیشن و ... ) جوهر های اکوسالونت ، سالونت ، یووی ، سابلیمیشن ، حلال ، کاغذ های فتوگلاسه ، مواد مصرفی برای پرینتر های سه بعدی (فیلامنت) و قطعات جانبی تمامی دستگاه های ذکر شده.

مشاوره قبل از فروش

ما با افتخار در ابتدا برای آرمش خاطر و رضایت مشتری در جهت توسعه بخشیدن به فعالیت خود اطلاعاتی را دریافت می کنیم که طبق نیاز مشتری و همینطور نیاز بازار و توجه به شرایط موجود بهترین انتخاب را پیش روی مشتریان عزیز قرار دهیم.

پشتیبانی

گارانتی و پشتیبانی از محصولی که خریداری می کنیم شاید مهمترین مرحله و امتیازی ست که از شرکت مود نظر انتظار داریم. همه ی ما یکی از گزینه هایی که قبل از خرید هر محصولی در نظر خواهیم گرفت پشتیبانی و گارانتیشرکت و یا فروشگاه فروشنده آن محصول است. شاید بارها بررسی کنیم که کدام شرکت یا فروشگاه پشتیبانی درستی را نسبت به محصول خود داراست. مجموعه ارگ سیستم خارج از این عملکرد نخواهد بود.
تمامی دستگاه ها مجموعه شامل یکسال گارانتی وهمچنین 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.
به این منظور که واحد فنی مجموعه بلافاصله بعد از اعلام خرابی و داشتن مشکل در نحوه ی کارکرد دستگاه و ... سریعا برای برطرف کردن ایراد مراجعه خواهند کرد، و یا در صورت قابل انتقال بودن دستگاه جهت تعمیر برای ما ارسال می کنند.